هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

نظرات (10)

negin
13 مهر 91 21:59
nafaaaaaaaaase man
ساراي شکوفا
14 مهر 91 23:04
اي جونمهههههههههه اين دختر ناز نازي... مهسا چي شد؟ چه خبر؟ بودنه؟؟؟؟ من کلوپ نشده بيام اين دو روز... خيلي به يادتم! قربونت برم حالا چيکار مي کني؟
مامان نیکادل
15 مهر 91 13:06
عزیز دلم چه ناز شدی خاله جون هزار ماشالله دلم میخواد بخورمت بووووووووووس
غزال مامان آرتین
15 مهر 91 20:25
قربون تو دخمل زرنگ و باهوش و ناز. مهسا جونم خوبی؟ از خودت خبر بده نگرانتم. دوستت دارم . بوس
سارا(مامان امیر پارسا)
16 مهر 91 11:38
مهسا جونم کجایی بیا نگرانتم دعا میکنم هرچی خیر و صلاحته همون شه و خدا کمت کنه مراقب خودت باش اول از هر چیز به سلامتی جسمی و روحی خودت فک کن بوسسسسسسسسسسسسس
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:36
ووی ووی خوشگل خانم زرنگ ما رو ببین مهسا جون آدرس جدید وبلاگ لیانا : http://ourrealdream.persianblog.ir/
مامان پگاه
17 مهر 91 13:56
ماشالا ماشالا

چه خشمل جون هستی جونی بوس ززززززززررررررررذ

اینم رادین نوشته


ایییییییییییی جونم رادین فداش بشم
مامان هانا
18 مهر 91 10:08
سلام خانمي ني ني نازي دارين خدا واستون نگه داره خوشحال مي شم به وبلاگ دخترم سر بزنيد
یک دوست
19 مهر 91 18:35
سلام با تشکر از وبلاگ زیبا و پر مهر شما اگر دوست دارید تو زندگی خودتون و کودک ناز و زیباتون کار های خلاقانه و شگفت انگیز انجام بدین اگر دوست دارید یکی از زیباترین و به یادماندنی ترین خاطرات رو توی زندگی خلق کنید حتما یه سر به سایت ما بزنید www.shahrekhatere.com چیزهایی برای شما داریم که تا حالا مشابه اونارو تو ایران ندیدید
پگاه مامان آرتين
22 مهر 91 10:21
خانومي ميشه بگي توسبدچي ميكني.دختربلا.سينه خيزرفتنت مبارك